September 28

Արայի լեռ՝ Ծաղկեվանք

Ես իմ դասարանի ընկերների հետ գնացել էի Ծաղկեվանք։ Բարձրացանք Արայի լեռը։ Մտանք վանքը և տեսանք Ծաղիկի «արցունքները»: Ընկեր Լուսինեն պատմեց Ծաղիկի մասին լեգենդը։

Լեգենդը մի աղջկա մասին էր, անունը՝ Ծաղիկ։ Մի իշխան սիրահրվել էր նրան և ուզում էր ստիպելով ամուսնանալ նրա հետ։ Բայց Ծաղիկը չէր ուզում ամուսնանալ իշխանի հետ։ Ծաղիկը թաքնվում է քարանձավում, բայց հովիվն արդեն տեսել էր նրան։ Նա խնդրում է հովիվին, որ չասի իր տեղը։ Բայց հովիվը վախեցավ և ասեց իշխանին Ծաղիկի տեղը։ Ծաղիկը իմացավ այդ մասին և իրեն գցեց սարից։ Հովիվն ու գառները քարանում են, իսկ քարանձավի պատերից հոսող ջուրը Ծաղկի արցունքներն են։


Posted September 28, 2021 by samvelbabajanyan in category Ճամփորդություն

About the Author

Բարև ձեզ, ես Սամվելն եմ։ Ես 11 տարեկան եմ և շատ եմ սիրում սպորտով զբաղվել։ Զբաղվում եմ լողով, ձեռքի գնդակով, ձյուդոյով և կարատեի խմբակ եմ հաճախում։ Ամենաշատ հաջողություններն ունեմ կարատեում։ Նաև բակում իմ ընկերների հետ սիրում եմ ֆուտբոլ խաղալ։ Բարի գալուստ իմ բլոգ։

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*