January 14

Հաշվետվություն սեպտեմբեր – դեկտեմբեր

Մայրենի
Կարդացել ու քննարկել ենք ստեղծագործություններ՝ <<Աշուն օր>>, <<Ձյուն>>, << Ամենից լավ տունը >>, << Աշուն >>, << Թռչունի մտածմունքը >>, << Շաշ հյուրը >>, << Մկների ժողովը >>

Մաթեմատիկա
Մաթեմատիկայի ժամանակ մենք խնդիրներ ենք լուծել։ Գլուխկոտրուկներ ենք լուծել, սովորել ենք ժամերը։ Կազմել ենք խնդիրներ, հաշվել արտահայտության արժեքը:

Տեխնոլոգիա
Տեխնոլոգիայի ժամանակ մենք նկարել ենք, զարդեր ենք պատրաստել, թղթերից նամակներ ենք պատրաստել, փայտերից գդալնել ենք ներկել, տոնածառի խաղալիքներ ենք ներկել։

Ճամփորդություն

Ռուսերեն

Я по русскому языку  читал , писал, разговаривал, одгадывал загатки, учил слова, писал видео ролики про зиму, читал сказки, пел разные песни, учил стихи, делал домашние задания.

Անգլերեն

My name is Samvel.

I am nine years old.

I can read and write in English.

I can translate from English into Armenian and vice versa.

I can make words and sentences plural.

I know professions, names of clothes and colors.

I can tell about me, my family and my friends.

Բլոգավարություն
Սովորել ենք՝

  • էջը արագ խմբագրել
  • նյութը խմբագրել
  • նյութը ջնջել
  • youtube – ից հղում տեղադրել
  • նկար տեղադրել
  • բաժին ավելացնել
  • տեսքը փոխել
  • տառերը դարձնել գունավոր

Իմ հրապարակումները՝

Մայրենի 18

Ես և շրջակա 4

Հետաքրքիր 2

Ճամփորդություն 5

Պատկերասրահ 1

Մաթեմատիկա 1

Անգլերեն 16

Ռուսերեն 8


Posted January 14, 2022 by samvelbabajanyan in category Հաշվետվություն

About the Author

Բարև ձեզ, ես Սամվելն եմ։ Ես 11 տարեկան եմ և շատ եմ սիրում սպորտով զբաղվել։ Զբաղվում եմ լողով, ձեռքի գնդակով, ձյուդոյով և կարատեի խմբակ եմ հաճախում։ Ամենաշատ հաջողություններն ունեմ կարատեում։ Նաև բակում իմ ընկերների հետ սիրում եմ ֆուտբոլ խաղալ։ Բարի գալուստ իմ բլոգ։

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*