June 2

«Ելք» ստուգատես

Ես Սամվելն եմ։ Ես սիրում եմ ինքնագլոր վարել։ Սիրում եմ Դուքենդո տեսակի կարատե պարապել։ Ինչի շնորհիվ էլ ես կարողանում եմ հրում կատարել, մի քիչ կարողանում եմ շպագատ իջնել ու բարձրանալ, նաև կարողանում եմ ոտքերով ու ձեռքերով հարվածներ անել։ Սիրում եմ լողով զբաղվել։

Ես նաև շատ եմ սիրում իմ դասարանի հետ ճամփորդությունների գնալ։ Մենք գնացել ենք թատրոն, Աշտարակ, շոկոլադի գործարան, Գառնիի ջրի գոծարան, Ապարանի ջրամբար և այլն։ Ես սիրում եմ Bruce Lee – ին և սիրում եմ նրա ֆիլմերը դիտել, որովետև նա կարատիստ է, իսկ ես շա՜տ եմ սիրում կարատե։

English Report

My name is Samvel.

I am nine.

I am a school boy.

This year I have learnt many new things.

I can speak about seasons. I know months and weekdays. I can count from one to one thousand. I can describe me, my friends, my family and my house. I can tell the exact time. I know two tense forms: Simple Present and Present Continuous.

Իմ բլոգի բաժիները

մայրենի – 37

մաթեմատիկա – 1

ճամփորդություն – 9

Անգլերեն – 27

Ռուսերեն – 9

Հետաքրքիր – 3

Ես և շրջակա – 4

Պատկերասրահ – 2

Հաշվետվություւն – 2

Անհատական պլան – 1

Ես և շրջակա

Ես և շրջակային մենք ընկեր Շուշանի հետ լոլիկ ենք ցանել, իջել ենք մեր դպրոցի բակ և մաքրել ենք, դիտել ենք ուսուցողակնա մուլտֆիլմեր։ Ծանոթացել ենք ծեսերին և տոերին, կարդացել ենք լեգենդներ, գնացել ենք ճամփորդությունների, բլոգերում գրել ենք , թե ուր ենք գնացել, նույնիսկ նկարեր ենք տեղադրել։

Մաթեմատիկա

Մաթեմատիկայի դասին մենք խնդիրներ ենք լուծել, կատարել ենք եռանիշ, քառանիշ, հնգանիշ, վեցանիշ թվերի գումարում, հանում, բազմապատկում, բաժանում։ Սովորել ենք քառակուսիների և ուղղանկյունների պարագծերը հաշվել, ինչպես նաև մակերեսը։

Մայրենի

Մայրենիի դասին մենք կարդացել ենք տարբեր հեքիաթներ, բանաստեղծություններ ենք սովորել, սովորել ենք հեքիաթները բանավոր պատմել։ Իմացել ենք տարբեր կետադրական նշանների։ Սովորել ենք համառոտել նախադասությունները։ Սովորել ենք օգտվել օնլայն բառարանից։

Отчет по русскому языку

Меня зовут Самвел. Мне 9 лет. Я люблю заниматься каратэ и плавать. Люблю животных, особенно собак и львов.

В этом году мы многому научились: как правильно произносить звуки, согласный звук в слове, как перенести слово с одной строки на другую, как рассказать о том, что вы делали и сделали, как расставить слова в алфавитном порядке, как спросить и ответить на вопросы, как ответить на вопросы какой? какая?

Прочитали интересные тексты: Наказание, Осеннаяелочка, Лето, Однажды весной, Четыре карандаша, Адрес, Сказка про Воробья Воробеуча и Ерша Ершовича.

Из всех текстов, мне больше всего понравилась сказка “Сказка про Воробья Воробеуча и Ерша Ершовича”.

Я участвовал в проекте О себе, рассказал сказку Теремок и приготовил коллаж из листьев.


Posted June 2, 2022 by samvelbabajanyan in category «Ելք» ստուգատես

About the Author

Բարև ձեզ, ես Սամվելն եմ։ Ես 11 տարեկան եմ և շատ եմ սիրում սպորտով զբաղվել։ Զբաղվում եմ լողով, ձեռքի գնդակով, ձյուդոյով և կարատեի խմբակ եմ հաճախում։ Ամենաշատ հաջողություններն ունեմ կարատեում։ Նաև բակում իմ ընկերների հետ սիրում եմ ֆուտբոլ խաղալ։ Բարի գալուստ իմ բլոգ։

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*