September 6

School subjects

Play a word game to learn and practise school subjects vocabulary. Խաղացե՛ք բառային խաղը և բարելավե՛ք դպրոցական առարկաների վերաբերյալ բառապաշարը։

School subjects/Դպրոցական առարկաներ

Answer the question: Պատասխանե՛ք հարցին`

What’s your favorite subject? Ո՞րն է քո սիրած առարկան։

My favorite subject is Maths.

Watch the video! Դիտե՛ք տեսանյութը


Posted September 6, 2022 by samvelbabajanyan in category Անգլերեն

About the Author

Բարև ձեզ, ես Սամվելն եմ։ Ես 11 տարեկան եմ և շատ եմ սիրում սպորտով զբաղվել։ Զբաղվում եմ լողով, ձեռքի գնդակով, ձյուդոյով և կարատեի խմբակ եմ հաճախում։ Ամենաշատ հաջողություններն ունեմ կարատեում։ Նաև բակում իմ ընկերների հետ սիրում եմ ֆուտբոլ խաղալ։ Բարի գալուստ իմ բլոգ։

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*