September 8

Անհատական ուսումնական պլան

Անուն – Սամվել

Ազգանուն – Բաբաջանյան

Դպրոց, դասարան – Արևմտյան դպրոց 4․1 դասարան

Ընտրությամբ գործնույություն – ռոբոտաշինություն

Երթուղուց օգտվու՞մ եք – ոչ, ինձ դպրոց իմ պապիկն է բերում

Երկարօրիա մնու՞մ եք – ոչ, չեմ մնում

Լրացուցիչ պարապմունք – ես գնում եմ կառատեի և լողի: Կառատեի ես գնում եմ համար 132 դպրոցում, իսկ լողի գնում եմ Hills – ում

(գրեք որտեղ եք հաճախում պարապմունքի դասերից հետ, և նշեք առարկայի անունը) լող և կառատե

Լողալ գիտե՞ք – այո

Հեծանիվ վարել գիտե՞ք – այո


Posted September 8, 2022 by samvelbabajanyan in category Անհատական պլան

About the Author

Բարև ձեզ, ես Սամվելն եմ։ Ես 11 տարեկան եմ և շատ եմ սիրում սպորտով զբաղվել։ Զբաղվում եմ լողով, ձեռքի գնդակով, ձյուդոյով և կարատեի խմբակ եմ հաճախում։ Ամենաշատ հաջողություններն ունեմ կարատեում։ Նաև բակում իմ ընկերների հետ սիրում եմ ֆուտբոլ խաղալ։ Բարի գալուստ իմ բլոգ։

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*