December 12

Հայրենագիտության առաջին շրջանի հաշվետվություն

Սեպտեմբեր

Իմ տոհմածառը

Կոմիտասի անունը կրող վայրերի հետքերով

Հայաստանը մեր աչքերով

Արա Գեղեցիկ և Շամիրամ

Հայկական լեռնաշխարհ

Հայաստանի մասին տեղեկություններ

Հոկտեմբեր

Մեր հայրենիքի անցյալն ու ներկան․Տարիների հաշվումը պատմության մեջ

Աշունը Սև քար գյուղում

Նոյեմբեր

Մեսրոպ Մաշտոց։ առաջադրանքներ

Մատենադարան

Մեսրոպ Մաշտոցի անունը կրող վայրեր

Մագաղաթ

Իմ նվերը կրթահամալիրին

Ինչու՞ եմ ես սեբաստացի

Ճամփորդություն դեպի Մատենադարան

Դեկտեմբեր

Գրիգոր Լուսավորիչ և Մովսես Խորենացի

Դիցաբանություն

Դիցաբանություն. Հայ հեթանոս աստվածներ

Նոր տարին Հայաստանում

Լեգենդ եղևնու մասին

Առասպել ծիրանենու՝ հայկական տոնածառի մասի

Ես շատ եմ հավանում Հայրենագիտություն առարկան։ Սա իմ համար նոր առարկա է և շատ հետաքրքիր։ Երբեք ես չէի մտածել, որ կարելի է ուսումնասիրել տոհմածառը մեր ընտանիքի։ Շատ հետաքրքիր էր պարզել իմ արմատների մասին։


Posted December 12, 2022 by samvelbabajanyan in category Հայրենագիտություն, Հաշվետվություն

About the Author

Բարև ձեզ, ես Սամվելն եմ։ Ես 11 տարեկան եմ և շատ եմ սիրում սպորտով զբաղվել։ Զբաղվում եմ լողով, ձեռքի գնդակով, ձյուդոյով և կարատեի խմբակ եմ հաճախում։ Ամենաշատ հաջողություններն ունեմ կարատեում։ Նաև բակում իմ ընկերների հետ սիրում եմ ֆուտբոլ խաղալ։ Բարի գալուստ իմ բլոգ։

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*