January 30

Հովհաննես Թումանյան. Ինքնակենսագրություն

Հարցեր

1. Ե՞րբ և որտե՞ղ է ծնվել Հովհաննես Թումանյանը։

2. Ովքե՞ր են Հովհաննես Թումանյանի հայրը և մայրը ։

3. Ո՞վ էր Թումանյանի առաջին ուսուցիչը և ինչպե՞ս էր նա պատժում աշակերտներին։

4. Ե՞րբ էր սկսել Հովհաննես Թումանյանը բանաստեղծություներ գրել։

5. Ո՞րն էր տպված ոտանավորների մեջ ամենավաղ գրածը։

6. Ո՞ր քաղաքում և, ո՞ր դպրոցում է շարունակել իր ուսումը Հովհաննես Թումանյանը։

7. Ո՞վ էր Թումանյանի ամենասիրելի բանաստեղծը։


Posted January 30, 2023 by samvelbabajanyan in category Մայրենի

About the Author

Բարև ձեզ, ես Սամվելն եմ։ Ես 11 տարեկան եմ և շատ եմ սիրում սպորտով զբաղվել։ Զբաղվում եմ լողով, ձեռքի գնդակով, ձյուդոյով և կարատեի խմբակ եմ հաճախում։ Ամենաշատ հաջողություններն ունեմ կարատեում։ Նաև բակում իմ ընկերների հետ սիրում եմ ֆուտբոլ խաղալ։ Բարի գալուստ իմ բլոգ։

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*