January 31

Հարցեր Լևոնից Հովհաննես Թումանյանի կենսագրության մասին

Հարցեր

1.Հ.Թումանյանի հայրը նույն գյուղի քահանա՞ն էր:

Այո, Թումանյանի հայրը՝ Տեր Թադեոսը, Դսեղ գյուղի քահանան էր։


2. Հովհաննես Թումանյանի հայրը ազնի՞վ մարդ էր:

Այո, նա շատ ազնիվ և առատաձեռն մարդ էր։


3. Հ. Թումանյանի հայրը ձի նստո՞ղ էր։

Այո


4. Հ. Թումանյանի մայրը բոլորովին ուրի՞շ մարդ էր։

Այո, հայրն ու մայրը շատ տարբեր էին։

5.Ո՞ր թվականին է ծնվել Հովհաննես Թումանյանը:

Հովհաննես Թումանյանը ծնվել է 1869 թվի փետրվարի 7-ին։


6.Ո՞րն է Հովհաննես Թումանյանի ամենավաղ գրածը:

 Թումանյանի տպված ոտանավորների մեջ ամենավաղ գրածը «Շունն ու Կատուն» է։


7.Ո՞ր թվականին է գրել <<Շուն ու կատուն>>:

Թումանյանը գրել է «Շունն ու Կատուն» 1886 թվին։


Posted January 31, 2023 by samvelbabajanyan in category Մայրենի

About the Author

Բարև ձեզ, ես Սամվելն եմ։ Ես 11 տարեկան եմ և շատ եմ սիրում սպորտով զբաղվել։ Զբաղվում եմ լողով, ձեռքի գնդակով, ձյուդոյով և կարատեի խմբակ եմ հաճախում։ Ամենաշատ հաջողություններն ունեմ կարատեում։ Նաև բակում իմ ընկերների հետ սիրում եմ ֆուտբոլ խաղալ։ Բարի գալուստ իմ բլոգ։

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*