January 31

Հ․ Թումանյան․ Խելոքն ու հիմարը

  1. Դեղինով նշված բառերը դուրս գրեք, բառարանի օգնությամբ դրանց բացատրություններն իմացեք։

բանեցնել – գործի գցել

ջոկ – առանձին

մոզի – հորթ

թոկ – պարան

խարխուլ – փլվելու մոտ եղող

գանգատ – բողոք

2. Տեքստից դուրս գրեք 2 հականիշ բառ։ 

Խելող – հիմար

ծախել – առնել

3. Տեքստից դուրս գրեք դարձվածքները, բացատրեք դրանց իմաստները։

 էլ չեմ ուզում քեզ հետ կենամ – էլ չեմ ուզում քեզ հետ ապրել

ապրանքը ջուրը տար – անասունների տար ջուր խմելու

իրար ետևից ներս են թափում – իրար ետևից արագ-արագ մտնել

ձեն է տալի – կանչում է

գնում փողերն առնելու – գնում է փողը վերցնելու

աչքերը չորս է անում – զարմանալ

մեջքս կկոտրի – մեջքը կցավի

4. Բնութագրեք հեքիաթի հերոսներին։

Հիմար եղբայրը աշխատասեր էր, միամիտ և խելացի մարդ չէր։ Իր եղբայրը նրան շահագործում էր։

Խելոք եղբայրը շատ խորամանկ էր ու ագահ։

5. Մեկնաբանեք հեքիաթի ավարտն, ինչո՞ւ անխելքին ոչ ոք չօգնեց։

Հիմարին ոչ ոք չօգնեց, որովհետև շատ տարօրինակ ու ծիծաղելի բաներ էր պատմում։

6. Եթե դուք լինեիք հեղինակը, հեքիաթն ինչպե՞ս կանվանեիք։

Եթե ես լինեի հեղինակը այս հեքիաթը կանվանեի <<Խեղճ հիմարը>>

7. Հեքիաթի համար նկար նկարեք։


Posted January 31, 2023 by samvelbabajanyan in category Մայրենի

About the Author

Բարև ձեզ, ես Սամվելն եմ։ Ես 11 տարեկան եմ և շատ եմ սիրում սպորտով զբաղվել։ Զբաղվում եմ լողով, ձեռքի գնդակով, ձյուդոյով և կարատեի խմբակ եմ հաճախում։ Ամենաշատ հաջողություններն ունեմ կարատեում։ Նաև բակում իմ ընկերների հետ սիրում եմ ֆուտբոլ խաղալ։ Բարի գալուստ իմ բլոգ։

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*