March 13

Չախչախ թագավորը (երկրորդ մաս)

  1. Նարնջագույնով նշված բառերի բացատրությունը բառարանում նայեք, գրեք և սովորեք:

ակն – աչք

խնամախոս – հարսնախոս

 նժույգ – հեծնելու ընտիր ձի

շշկլված – շփոթված

կողոպտեցին – թալանեցին

2. Կապույտով նշված բարդ բառերից յուրաքանչյուրի արմատներով կազմել մեկական բարդ բառ, ընդամենը՝ 4 բառ:

ջաղացպանի – ջաղաց – պահող

աչքալուս – աչք + լույս

ջաղացքար, խանութպան, աչքաթող, լուսարձակ

3. Կանաչով նշված դարձվածքի իմաստները բացատրել:

բերանը բաց – զարմացած

միտք է անում – մտածում է

4. Ի՞նչ հնարամտություն է բանեցնում աղվեսը, որ ջաղացպանին թագավորական շորերով ու կառքով ապահովի։

Աղվեսը թագավորին ասում է, որ հանկարծ ճանապարհին Չախչախ թագավորի վրա թշնամի զորքերը վրա տվին, մարդկանց կոտորեցին, ամեն բան տարան։ Ինքը ազատվեց փախավ։ Ձորում մի ջաղաց կա, եկել է մեջը մտել:

5. Ինչո՞ւ էր ջաղացպանը հարսանիքին նստել և ոչինչ չէր ուտում։

Ջաղացպանը չի իմանում՝ որին ձեռք տա կամ ինչպես ուտի։

6. Արդյո՞ք աղվեսն ջաղացպանի լավության տակից դուրս եկավ։ Պատասխանը հիմնավորեք։

Կարծում եմ, որ լավության տակից դուրս եկավ, քանի որ նրա համար հարուստ կին գտավ։


Posted March 13, 2023 by samvelbabajanyan in category Մայրենի

About the Author

Բարև ձեզ, ես Սամվելն եմ։ Ես 11 տարեկան եմ և շատ եմ սիրում սպորտով զբաղվել։ Զբաղվում եմ լողով, ձեռքի գնդակով, ձյուդոյով և կարատեի խմբակ եմ հաճախում։ Ամենաշատ հաջողություններն ունեմ կարատեում։ Նաև բակում իմ ընկերների հետ սիրում եմ ֆուտբոլ խաղալ։ Բարի գալուստ իմ բլոգ։

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*