March 15

Գոյական

1. Առանձնացրեք գոյականները։

Աշխատելով, աշխատանք, հիշողություն, մազեր, հոգիներ, գեղեցիկ, դանդաղ, գեղեցկություն, մեղմորեն, խոսելով, գրիչ, խոսք, վազելով, վազք, սեղան, անտառ, խոսում, գոռում, մեծանում, խոսք, վերադառնալով, տնտեսուհի, հաճելի:

2. Եզակի գոյականները դարձրեք հոգնակի։

Գիրք – գրքեր

Սիրտ – սրտեր

Գազան – գազաններ

Մեխ – մեխեր

Կարիճ – կարիճներ

Շուն – շներ

Մեքենա – մեքենաներ

Նստարան – նստարաններ

Տուն – տներ

Սեղան – սեղաններ

Հայ – հայեր

3Դուրս գրեք հոգնակի թվով օգտագործված գոյականները և առանձնացրեք հոգնակիի վերջավորությունը:

Սեղան, կախիչ, մարդիկ, հանելուկներ, մատներ, կապիկներ, ժամացույցներ, դաս, կաշիներ, լարեր, պատուհաններ, նախագահներ, տնակներ, հոգիներ:

Հանելուկներ – հանելուկ + ներ

Մատներ – մատ + ներ

Կապիկ – կապիկ + ներ

Ժամացույցներ – ժամացույց + ներ

Դաս – կաշի + ներ

Լարեր – լար + եր

Պատուհաններ – պատուհան + ներ

Նախագահներ – նախագահ + ներ

Տնակներ – տնակ + ներ

Հոգիներ – հոգի + ներ

4Բառերը դարձրեք հոգնակի և խմբավորեք

Դաս, գրիչ, լուր, քար, հիշողություն, տետր, վագր, տղա, արկղ, ցուցատախտակ, կողմնացույց, հուշ, մազ, լեզու, կակաչ, փայտ, սունկ, աչք:

ԵՐ-ով ավարտվողներՆԵՐ-ով ավարտվողներ
ԴասԳրիչներ
լուրերհիշոողություն
քարերտղա
տետրցուցատախտակ
վագրկողմնացույց
արկղլեզու
հուշկակաչ
մազ 
փայտ 
սունկ 
աչք 


Posted March 15, 2023 by samvelbabajanyan in category Մայրենի

About the Author

Բարև ձեզ, ես Սամվելն եմ։ Ես 11 տարեկան եմ և շատ եմ սիրում սպորտով զբաղվել։ Զբաղվում եմ լողով, ձեռքի գնդակով, ձյուդոյով և կարատեի խմբակ եմ հաճախում։ Ամենաշատ հաջողություններն ունեմ կարատեում։ Նաև բակում իմ ընկերների հետ սիրում եմ ֆուտբոլ խաղալ։ Բարի գալուստ իմ բլոգ։

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*