March 20

Չախչախ թագավորը (մաս 3)

Առաջադրանքներ

Կանաչով նշված բառերը դրեք ուղիղ ձևով։

հանդեսով – hանդես

դաշտում – դաշտ

զորքով – զորք

ոչխարի – ոչխար

հովիվներին – հովիվներ

հնձվորներին – հնձվորներ

պալատին – պալատ

երկրից – երկիր

աղվեսի – աղվես

զուռնով – զուռնա

թմբուկով – թմբուկ

երգով – երգ

զորքով – զորք

աղմուկով – աղմուկ

սարերին – սարեր

ոչխարի – ոչխար

թագավորից – թագավոր

Տեքստի անծանոթ բառերը բառարանի օգնությամբ բացատրել:

բաժինք – օժիտ

խոտհարք – մարգագետին, որի խոտը հնձում են և չորացնում որպես ձմեռվա անասնակեր

վառիկ – հավի ճուտ

անհամար – անհաշվելի

Մեկական բառով բնութագրել աղվեսին, Շահ-Մարին, ջաղացպանին:

աղվես – հնարամիտ

Շահ – Մար – վախկոտ

ջաղացպան – հաջողակ

Ըստ ձեզ հնարավո՞ր էր, որ Շահ Մարը հավատար աղվեսին ու փախչեր իր պալատից: Պատասխանը հիմնավորեք:

Ես կարծում եմ, որ Շահ – Մարը չէր հավատա աղվեսի խոսքերին, եթե հեռվում չտեսներ թագավորի հսկա զորքին, որն ուղեկցում էր Չախչախ թագավորին ու իր կնոջը։


Posted March 20, 2023 by samvelbabajanyan in category Մայրենի

About the Author

Բարև ձեզ, ես Սամվելն եմ։ Ես 11 տարեկան եմ և շատ եմ սիրում սպորտով զբաղվել։ Զբաղվում եմ լողով, ձեռքի գնդակով, ձյուդոյով և կարատեի խմբակ եմ հաճախում։ Ամենաշատ հաջողություններն ունեմ կարատեում։ Նաև բակում իմ ընկերների հետ սիրում եմ ֆուտբոլ խաղալ։ Բարի գալուստ իմ բլոգ։

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*