May 7

Միջին դպրոց

Ես գիտեմ, որ միջին դպրոցը մեծ դպրոց է։ Միջին դպրոցում 6 – 8 դասարանցիներն են սովորում։ Միջին դպրոցում ավելի շատ առարկաներ են սովորեցնում։ Ես անհամբեր սպասում եմ քիմիա առարկայի փորձերին։

Ես ցանկանում եմ տեղափոխվել Միջին դպրոց, բայց շատ կկարոտեմ մեր Արևմտյան դպրոցը։ Հաջորդ տարի քույրիկս է գալու Արևմտյան դպրոց։ Ես էլ առիթից կօգտվեմ և դասերի ավարտին կգամ քույրիկիս հյուր ու մի քիչ կարոտս կառեմ մեր դպրոցից։

Ես ճանանչում եմ Անի Ժամհարյանին, Նարեկ Կարապետյանին, Դանիել Հակոբյանին։

Ես կցանկանայի, որ Միջին դպրոցում բոլորը լավ սովորեն։ Շատ կուզեի, որ ուսուցչիներն այնտեղ նույքան բարի լինեին, ինչպես մեր Արևմտյանի ուսուցիչներն են։
5․ Ուսումնական պլանի քննարկումներ, անհատական ուսումնական պլաններ

  1. Ի՞նչ տարբերություն Մայրենի և Հայոց լեզու առարկաների միջև։
  2. Ինչպե՞ս են գնահատելու մեզ Միջին դպրոցում։
  3. Պարտադի՞ր է արդյոք բոլոր եռօրյա հավաքներին մասնակցելը։
  4. Ունենալու՞ ենք աշխատանքային տետրեր, թե աշխատանքները միայն բլոգում ենք կատարելու։


Posted May 7, 2024 by samvelbabajanyan in category Մայրենի, Մայրենիի ստուգատես

About the Author

Բարև ձեզ, ես Սամվելն եմ։ Ես 11 տարեկան եմ և շատ եմ սիրում սպորտով զբաղվել։ Զբաղվում եմ լողով, ձեռքի գնդակով, ձյուդոյով և կարատեի խմբակ եմ հաճախում։ Ամենաշատ հաջողություններն ունեմ կարատեում։ Նաև բակում իմ ընկերների հետ սիրում եմ ֆուտբոլ խաղալ։ Բարի գալուստ իմ բլոգ։

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*