February 18

Նամակներ

Հ․ Թումանյան   <<Չարի վերջը>>

Նամակ Աղվեսին

Բարև, Աղվե՛ս ջան։ Ես գիտեմ, որ դու շատ չար ես։ Եթե դու չար պահես, քեզ վատ բաներ կսպասվեն։ Չի՛ կարելի խաբել ոչ մեկին։Բարև, Աղվե՛ս ջան։ Ես գիտեմ, որ դու շատ չար ես։ Եթե դու չար պահես, քեզ վատ բաներ կսպասվեն։ Չի՛ կարելի խաբել ոչ մեկին։

Նամակ Շանը

Բարև, Շու՛ն ջան։ Շնորհակալություն, որ դու խեղդեցիր Աղվեսին, որովհետև այդ անկուշտ գազանը ամեն օր գալիս էր իմ տուն և ձագերիս ուտում էր։


Posted February 18, 2022 by samvelbabajanyan in category Մայրենի

About the Author

Բարև ձեզ, ես Սամվելն եմ։ Ես 11 տարեկան եմ և շատ եմ սիրում սպորտով զբաղվել։ Զբաղվում եմ լողով, ձեռքի գնդակով, ձյուդոյով և կարատեի խմբակ եմ հաճախում։ Ամենաշատ հաջողություններն ունեմ կարատեում։ Նաև բակում իմ ընկերների հետ սիրում եմ ֆուտբոլ խաղալ։ Բարի գալուստ իմ բլոգ։

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*