December 3

Հեքիաթ փշատերև ծառի մասին

  1. Անծանոթ բառերը դուրս գրիր, բառարանով բացատրիր

տերևակալել – տերև տալ

սոսափել – խշխշալ

դալար – թարմ, երիտասարդ

2. Դեղինով նշված բառերը դուրս գրիր տեքստից և գրի դրանց առաջին արմատները` չհնչյունափոխված տարբերակով:

ընկերություն – ընկեր

բուրմունքով – բուրմունք

փշատերև – փուշ

գեղեցկությամբ – գեղեցիկ

լռեցին – լռել

բվին – բու

3. Սևացրած բառերում գծիկների փոխարեն լրացրու բաց թողնված տառերը։ Գրելուց հետո բառարանով ինքդ քեզ ստուգիր։

 հագնում, առաջին, երբ, զարդարել, խնդրում, ամանորյա

4. Տեքստի մեջ վադագույնով ընդգծիր այն հատվածը, որից իմացանք, թե ինչու Ձմեռ Պապը փշատերևին «Տոնածառ» անվանեց:

 Ձմեռ պապը շոյեց փշատերևի դալար փշիկները և ուրախացած բացականչեց. «Այսօրվանից քեզ կկոչենք տոնածառ: Դու բոլորին տոն ես պարգևել: Դու աշխարհի ամենաբարի ծառն ես»:

5. Բնութագրեք փշատերևին 3 հատկանիշով:

Փշատերևը բարի էր, խելացի և ընկերասեր։

6. Ինչո՞վ էին աշնանը պարծենում անտառի ծառերը:

Անտառի ծառերը աշնանը պարծենում էրին իրենց գեղեցիկ զգեստներով։

7. Քո կարծիքով ինչո՞ւ եղևնին իր խաղալիքները կախեց մյուս ծառերի վրա:

Իմ կարծիքով եղևնին իր խաղալիքները կախեց մյուս ծառերի վրա, որովհետև նա չէր ուզում, որ ծառերը տխրեն։

8. Ընդամենը մեկ բառով ասա

Ա. Ինչպիսի՞ն էր այս պատմվածքը – գովելի

Բ. Ի՞նչ գույնի էր – կանաչ

Գ. Ի՞նչ զգացիր – ուրախություն


Posted December 3, 2022 by samvelbabajanyan in category Մայրենի

About the Author

Բարև ձեզ, ես Սամվելն եմ։ Ես 11 տարեկան եմ և շատ եմ սիրում սպորտով զբաղվել։ Զբաղվում եմ լողով, ձեռքի գնդակով, ձյուդոյով և կարատեի խմբակ եմ հաճախում։ Ամենաշատ հաջողություններն ունեմ կարատեում։ Նաև բակում իմ ընկերների հետ սիրում եմ ֆուտբոլ խաղալ։ Բարի գալուստ իմ բլոգ։

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*