May 24

Շրջանագիծ

  1. Գծեք մի շրջանագիծ, որի շառավիղը 4 սմ է։ Ինչի՞ է հավասար այդ
    շրջանագծի տրամագիծը։

4 x 2 = 8

  1. Գծեք մի շրջանագիծ, որի տրամագիծը 10 սմ է։ Ինչի՞ է հավասար այդ
    շրջանագծի շառավիղը։

10 : 2 = 5

  1. Գծե՛ք մի շրջանագիծ։ Ապա տարե՛ք 3 ուղիղ այնպես, որ 1-ին ուղիղը
    չհատի շրջանագիծը, 2-րդը շրջանագծի հետ ունենա 1 ընդհանուր կետ,
    իսկ 3-րդը՝ 2 ընդհանուր կետ։
  1. 2 շրջանագծի կենտրոնների հեռավորությունը 10 սմ է։ Շրջանագծերի
    շառավիղներն են՝ 2 սմ և 5 սմ։ Կհատվե՞ն արդյոք այդ շրջանագծերը։

Ոչ

  1. 2 շրջանագծի կենտրոնների հեռավորությունը 7 սմ է։ Շրջանագծերի
    շառավիղներն են՝ 3 սմ և 4 սմ։ Կհատվե՞ն արդյոք այդ շրջանագծերը։

Այո

  1. 2 շրջանագծի կենտրոնների հեռավորությունը 9 սմ է։ Շրջանագծերի
    շառավիղներն են՝ 5 սմ և 7 սմ։ Կհատվե՞ն արդյոք այդ շրջանագծերը։

Այո

  1. Ուղիղը հատում է շրջանագիծը A և B կետերում։ Ի՞նչ կետով պետք է
    անցնի այդ ուղիղը, որպեսզի AB հատվածն ունենա հնարավոր
    ամենամեծ երկարությունը։
  1. Որտե՞ղ է գտնվում այն կետը, որի հեռավորությունը շրջանագծի
    կենտրոնից հավասար է շրջանագծի շառավղին։

Շրջանագծի վրա

  1. Գծեք մի շրջանագիծ, նրա վրա նշեք մի կետ և այդ կետից տարե՛ք
    տրամագիծ, շառավիղ և լար։ Համեմատե՛ք դրանք։ Ո՞րն է դրանցից
    ամենաերկարը, իսկ ո՞րը ամենակարճը։

Ամաենաերկար – տրամագիծ

Ամենակարճ – շառավիղ

  1. Ամենաերկարը տրամագիծը, իսկ ամենակարծը շառավիխը։


10.Գծե՛ք 2 սմ շառավղով մի շրջանագիծ։ Դրա մեջ նշե՛ք մի A

  1. կետ, իսկ
    նրանից դուրս՝ մի B կետ։ Համեմատե՛ք շրջանի կենտրոնից այդ
    կետերի ունեցած հեռավորությունները շրջանի շառավղի հետ։ AB
    հատվածը կհատի՞ արդյոք շրջանագիծը։

Ոչ


Posted May 24, 2024 by samvelbabajanyan in category Uncategorized

About the Author

Բարև ձեզ, ես Սամվելն եմ։ Ես 11 տարեկան եմ և շատ եմ սիրում սպորտով զբաղվել։ Զբաղվում եմ լողով, ձեռքի գնդակով, ձյուդոյով և կարատեի խմբակ եմ հաճախում։ Ամենաշատ հաջողություններն ունեմ կարատեում։ Նաև բակում իմ ընկերների հետ սիրում եմ ֆուտբոլ խաղալ։ Բարի գալուստ իմ բլոգ։

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*