March 28

Ես իմ անուշ Հայաստանի․․․ Եղիշե Չարենց

  1. Բանաստեղծությունն ուշադիր կարդա և որոշիր, թե ում կամ ինչին է նվիրված այն։ Պատասխանդ հիմնավորիր։

Այս բանաստեղծությունը նվիրված է Հայաստանին, որովհետև այնտեղ շատ նախադասություններ կան Հայաստանի մասին։

  1. Բանաստեղծությունից դուրս գրիր այն տունը, որն ամենից շատ է քեզ հոգեհարազատ և բացատրիր, թե ինչո՞ւ է այդպես։

Ես իմ անուշ Հայաստանի արևահամ բառն եմ սիրում,
Մեր հին սազի ողբանվագ, լացակումած լարն եմ սիրում,
Արնանման ծաղիկների ու վարդերի բույրը վառման
Ու նաիրյան աղջիկների հեզաճկուն պարն եմ սիրում:

  1. Գտիր այն տողերը, որտեղ քո կարծիքով բանաստեղծը խտացնում է իր ասելիքը։
  2. Բանաստեղծությունից դուրս գրիր քեզ համար անծանոթ բառերը, բառարանով դրանք բացատրիր և դրանցով նախադասություններ կազմիր։

սազ – հարմար

ողբանվագ –

  1. Փորձիր բացատրել․ Մեր հին սազի ողբանվագ, լացակումած լարն եմ սիրում — ինչո՞ւ է լարը լացակումած։

Սազի լարը լացկումաց է որովհետև այդ լարով շատ տխուր երգեր են նվագել։

  1. Բանաստեղծությունից դուրս գրիր 8 բարդ բառ և դրանց արմատներից մեկով կազմիր մեկական նոր բառ։

արևահամ -արև + ա + համ, արևածագ, արևածաղիկ, արևաշող

ողբանվագ – ողբ + ա + նվագ, նվագախումբ, նվագարան, նվագակցում

վիշապաձայն – վիշապ +ա + ձայն, ձայնավոր, ձայնարկիչ, ձայնազուրկ

հեզաճկուն – hեզ + ա + ճկուն , hեզաբարո, հեզական, հեզագեղ

ողբաձայն – ողբ + ա + ձայն, ողբագին, ողբագիր, ողբալի

երկաթագիր – երկաթ + ա + գիր, երկաթագամ, երկաթագիծ, երկաթագործ

լուսապսակ – լույս + ա + պսակ, լուսամուտ, լուսատու, լուսաբաց

արյունաքամ – արյուն + ա + քամ, արյունատար, արյունագույն, արյունակեր

Բանաստեղծությունից դուրս գրիր հետևյալ բառերի հոմանիշները՝ քամանչա, հոտ, նազելի, մաքուր, ձյունամրրիկ, սպիտակ։

քամանչա – սազ

հոտ – բույր

նազելի – հեզաճկուն

մաքուր – ջինջ

ձյունամրրիկ – բուք

սպիտակ – ճերմակ

  1. Բանաստեղծությունից դուրս գրեք 10 ածական և դրանցով բառակապակցություններ կազմեք։

անուշ, արևահամ, հին, ողբանվագ, լացակումած, սև, հնամյա, հեզաճկուն, մուգ, ջինջ, անհյուրընկալ    

անուշ ձայն

արևահամ միրգ

հին տնակ

ողբանվագ երաժշտություն

լացակումած աղջիկ

սև կատու

հնամյա քաղաք

հեզաճկուն շարժումներ

մուգ երկինք

ջինջ առվակ

անհյուրընկալ մարդիկ


Posted March 28, 2024 by samvelbabajanyan in category Մայրենի

About the Author

Բարև ձեզ, ես Սամվելն եմ։ Ես 11 տարեկան եմ և շատ եմ սիրում սպորտով զբաղվել։ Զբաղվում եմ լողով, ձեռքի գնդակով, ձյուդոյով և կարատեի խմբակ եմ հաճախում։ Ամենաշատ հաջողություններն ունեմ կարատեում։ Նաև բակում իմ ընկերների հետ սիրում եմ ֆուտբոլ խաղալ։ Բարի գալուստ իմ բլոգ։

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*