December 12

Մաթեմատիկայի դեկտեմբեր ամսվա հաշվետվություն

  • Բլոգումդ ունե՞ս մաթեմատիկա բաժին։

այո

  • Պարտաճանաչ կատարե՞լ և բլոգիդ մաթեմատիկա բաժնում տեղադրե՞լ ես մաթեմատիկայի բոլոր առաջադրանքներն ու նախագծերը։ Տեղադրիր բլոգիդ մաթեմատիկա բաժնի հղումը։

https://samvelbabajanyan.edublogs.org/category/%d5%b4%d5%a1%d5%a9%d5%a5%d5%b4%d5%a1%d5%bf%d5%ab%d5%af%d5%a1/

Ամանորյա խնդիրներ

Ամանորյա խաչբառ

  • Մասնակցե՞լ ես «Իմ ընտանիքը» նախագծին։ Տեղադրիր նախագծի արդյունքի հղումը։

«Իմ ընտանիքը

Իմ ընտանիքը

  • Վերը նշված 2 նախագածից ո՞րը քեզ ավելի դուր եկավ։

Ինձ ավելի շատ դուր եկավ Մաթեմատիկան՝ Ամանորին ընդառաջը նախագիծը, որովհետև ես շատ եմ սիրում խաչբառեր լուծել։

  • Կատարե՞լ ես մաթեմատիկայի ինքնաստուգումը։ Տեղադրիր արդյունքի հղումը։

Ինքնաստուգում

  • Մասնակցե՞լ ես մաթեմատիկայի նոյեմբեր  ամսվա  ֆլեշմոբին։

այո

Նոյեմբեր ամսվա ֆլեշմոբի քննարկում

  • Սովորաբար մաթեմատիկայի ֆլեշմոբի ո՞ր մակարդակներն ես կատարում։

2-րդ մակարդակը

  • Ո՞ւմ հետ ես հիմնականում քննարկում ֆլեշմոբիդ առաջադրանքները։

Ֆլեշմոբի առաջադրանքները քննարկում եմ հայրիկիս հետ։


Posted December 12, 2022 by samvelbabajanyan in category Հաշվետվություն, Մաթեմատիկա

About the Author

Բարև ձեզ, ես Սամվելն եմ։ Ես 11 տարեկան եմ և շատ եմ սիրում սպորտով զբաղվել։ Զբաղվում եմ լողով, ձեռքի գնդակով, ձյուդոյով և կարատեի խմբակ եմ հաճախում։ Ամենաշատ հաջողություններն ունեմ կարատեում։ Նաև բակում իմ ընկերների հետ սիրում եմ ֆուտբոլ խաղալ։ Բարի գալուստ իմ բլոգ։

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*