February 19

Գիրք նվիրելու օրը

Ուրբաթ օրը մենք մեր դասարանի սովորեղներով իրար գիրք նվիրեցինք։

Ես Ստեֆանիից նվեր ստացա Լուիս Քերոլի Ալիսան հրաշքների աշխարհում գիրքը։

No photo description available.

Անպայման կընթերցեմ ու կկիսվեմ տպավորություններով։

Իսկ ես Ալեքսանին նվիրեցի Մարկ Տվենի Արքայազնն ու աղքատը գիրքը։

Իսկ փետրվարի 19-ին՝ Հովհաննես Թումանյանի ծննդյան օրը, ես հանդիպել էի իմ ընկերներ Գևորգին ու Նելլիին։ Նրանց էլ գրքեր նվիրեցի։


Posted February 19, 2023 by samvelbabajanyan in category Մայրենի

About the Author

Բարև ձեզ, ես Սամվելն եմ։ Ես 11 տարեկան եմ և շատ եմ սիրում սպորտով զբաղվել։ Զբաղվում եմ լողով, ձեռքի գնդակով, ձյուդոյով և կարատեի խմբակ եմ հաճախում։ Ամենաշատ հաջողություններն ունեմ կարատեում։ Նաև բակում իմ ընկերների հետ սիրում եմ ֆուտբոլ խաղալ։ Բարի գալուստ իմ բլոգ։

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*