January 15

Опыт

Приготовь для опыта: 3 банки, сырое яйцо, воду, соль

Возьми две одинаковые банки А и Б и третью банку В, вдвое большую. В банку А налей чистой воды. Если мы опустим в нее сырое яйцо, оно тотчас же пойдет ко дну.

В банку Б налей крепкого раствора соли; тут яйцо будет плавать, его никак не потопишь, потому что плотность соленой воды гораздо больше, чем плотность пресной. Налей теперь в банку В воды из обеих маленьких банок; если мы будем понемногу подливать в нее то пресной, то соленой воды, мы скоро получим такой раствор, в котором яйцо не будет идти ко дну и не будет всплывать на поверхность; оно будет держаться, как подвешенное, посреди раствора: вес жидкости, вытесняемой погруженным в нее яйцом, как раз будет равен весу яйца. Подольем теперь немножко пресной воды — яйцо потонет. Подольем соленой — яйцо всплывет.

Փորձի համար պատրաստիր՝ 3 ապակե տարրա, հում ձու, ջուր, աղ;

Վերցրու երկու միանման ապակե տարրա Ա և Բ և երրորդ տարրա՝ Գ, կրկնակի մեծ։ Ա տարրայի մեջ լցրում մաքուր ջուր։ Եթե մենք նրա մեջ իջեցնենք հում ձուն, ապա այն անմիջապես կիջնի հատակին։

Բ տարրայի մեջ լցրում աղաջրի խիտ լուծույթ․ այստեղ ձուն կսկսի լողալ, այն ոչ մի կերպ հնարավոր չի լինի սուզել, որովհետև աղաջրի խտությունը շատ ավելի մեծ է, քն մաքուր ջրինը։ Հիմա Գ տարրայի մեջ լցրու երկու փոքր տարրաների ջրից․ եթե մենք քիչ-քիչ լցնենք մեկ մաքուր ջրից, մեկ աղաջրից, շատ շուտ կստանանք այնպիսի լուծույթ, որում ձուն չի սուզվի և չի լողա դեպի մակերես, այն լուծույթի կենտրոնում կարծես կախված կմնա՝ սուզված ձվի հետևանքով դուրս մղված ջրի քաշը, պարզապես հավասար կլինի ձվի քաշին։ Հիմա ավելացնենք մի փոքր մաքուր ջուր՝ ձուն կսուզվի։ Ավելացնենք աղաջուր՝ ջրից դուրս կգա։

Вот и результат


Posted January 15, 2023 by samvelbabajanyan in category Ռուսերեն

About the Author

Բարև ձեզ, ես Սամվելն եմ։ Ես 11 տարեկան եմ և շատ եմ սիրում սպորտով զբաղվել։ Զբաղվում եմ լողով, ձեռքի գնդակով, ձյուդոյով և կարատեի խմբակ եմ հաճախում։ Ամենաշատ հաջողություններն ունեմ կարատեում։ Նաև բակում իմ ընկերների հետ սիրում եմ ֆուտբոլ խաղալ։ Բարի գալուստ իմ բլոգ։

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*