January 29

Ճամփորդություն Ալեքսանդր Սպենդիարյանի տուն-թանգարան

Ճամբարային օրերի ընթացքում մենք մեր ջոկատով ուսումնասիրեցինք Ալեքսանդր Սպենդիարյանի ստեղծագործական ուղին։ Լսեցինք կոմպոզիտորի տարբեր ստեղծագործություններ։ Բացահայտեցինք, որ կոմպոզիտորը իր Ալմաստ օպերան գրել է Թումանյանի Թմկաբերդի առումը պոեմի հիման վրա։

Մեր գիտելիքները ամրապնդելու համար մեր ջոկատավարների հետ ուղևորվեցինք Ալեքսանդր Սպենդիարյանի տուն-թանգարան։ Այնտեղ նրա իրերն էին, երաժշտական գործիքները, նույնիսկ հագուստը։ Պարզվեց, որ այդ թանգարանը Ալեքսանդր Սպենդիարյանի իսկական տունն է։ Այնտեղ մեզ պատմեցին Սպենդիարանի կյանքի մասին։


Posted January 29, 2023 by samvelbabajanyan in category Ճամբար, Ճամփորդություն

About the Author

Բարև ձեզ, ես Սամվելն եմ։ Ես 11 տարեկան եմ և շատ եմ սիրում սպորտով զբաղվել։ Զբաղվում եմ լողով, ձեռքի գնդակով, ձյուդոյով և կարատեի խմբակ եմ հաճախում։ Ամենաշատ հաջողություններն ունեմ կարատեում։ Նաև բակում իմ ընկերների հետ սիրում եմ ֆուտբոլ խաղալ։ Բարի գալուստ իմ բլոգ։

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*