September 26

Հայաստանը մեր աչքերով

Իմ կարծիքով աշխարհի ամենալավ երկիրը Հայաստանն է։ Հայաստանը շատ հին երկիր է, Հայաստանի ամենամեծ լիճը Սևանա լիճն է։ Հայաստանի բնությունը շատ լավն է, հարուստ է տարբեր բուսատեսակներով և կենդանական աշխարհով։ Մենք շատ ենք սիրում ընտանիքով ճամփորդել։ Ես այցելել եմ Լոռու, Տավուշի, Գեղարքունիքի, Արագածոտնի, Արմավիրի, Կոտայքի մարզեր, ինչպես նաև Արցախ։ Ես շատ եմ սիրում Երևանը, որտեղ ես ծնվել ու ապրում եմ։


Posted September 26, 2022 by samvelbabajanyan in category Հայրենագիտություն

About the Author

Բարև ձեզ, ես Սամվելն եմ։ Ես 11 տարեկան եմ և շատ եմ սիրում սպորտով զբաղվել։ Զբաղվում եմ լողով, ձեռքի գնդակով, ձյուդոյով և կարատեի խմբակ եմ հաճախում։ Ամենաշատ հաջողություններն ունեմ կարատեում։ Նաև բակում իմ ընկերների հետ սիրում եմ ֆուտբոլ խաղալ։ Բարի գալուստ իմ բլոգ։

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*